A „WorldFirst Racing” szabályos, versenyképes F3 versenyautójának csaknem minden alkatrésze „zöld”: A kocsiszekrény újrahasznosított szénszálas anyag, a szárnyvégek lenszálakkal erősített burgonyakeményítőből készültek. A vezetőülés anyagában az újrahasznosított műanyag mellett ugyancsak található lenszál, sőt szójaolaj-hab(!) is. A kormány egy sárgarépából(!) kivont – a szénszállal vetekedő erősségű - anyagból készült.
A két literes BMW dízelmotor a jelentős átalakítások után tökéletesen működik a használt étolajból és csokoládéhulladékból(!) készült üzemanyaggal is. (A nagy csokoládégyárakban keletkező hulladék – szennyeződött - csokoládé eddig a szeméttelepekre került.)
Még a kenőanyagok alapanyaga is növényi olaj.
A kocsiba ráadásul egy ózontisztítót is szereltek, ami a felszínközeli (ártalmas) ózon 80 %-át semlegesíti – oxigénné alakítva.
A két literes BMW dízelmotor a jelentős átalakítások után tökéletesen működik a használt étolajból és csokoládéhulladékból(!) készült üzemanyaggal is. (A nagy csokoládégyárakban keletkező hulladék – szennyeződött - csokoládé eddig a szeméttelepekre került.)
Még a kenőanyagok alapanyaga is növényi olaj.
A kocsiba ráadásul egy ózontisztítót is szereltek, ami a felszínközeli (ártalmas) ózon 80 %-át semlegesíti – oxigénné alakítva.

A bejegyzés trackback címe:
https://megilyet.blog.hu/api/trackback/id/tr751114504
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.