Még ilyet!

Érdekességek, különlegességek

Paradicsommadár-tánc

A hím paradicsommadár a produkció előtt kitakarítja a tánc- és a nézőteret is, aztán hihetetlen előadással kápráztat el...
bennünket...
a tojó csak legyint és továbbáll. Áhh, egy ilyen zseniális művész úgyis jobbat érdemel… :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megilyet.blog.hu/api/trackback/id/tr68452510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica-mica 2008.06.22. 15:24:06

Ez tényleg tetszett, szépek azok a madarak, meg a szöveg is egész jó. Érdekes én mindig azt hittem, hogy a paradicsommadár vörös vagy piros színű. Mintha gyerekkoromban képet is láttam volna róla lehet, hogy tévedek?

Daddy21 · http://ujtarsadalom.blog.hu 2008.06.22. 16:09:37

Van mindenféle színű, ezen a szigeten is 42 fajta él.
Ajándékba kikerestem neked egy pirosat a képtárból:
www.abagro.hu/upload/galeria/355.jpg

Cica-mica 2008.06.24. 21:38:09

Köszi, ez az amire emlékeztem, tudod az én nevelőanyám egy nagyon okos nő volt. sokat mesélt nekem gyerekkoromban. Mintha mondott nekem egy olyan történetet, hogy a Madagaszkár szigete csodálatos ilyen egzotikus madarakkal, van tele, sőt olyan fajok is megtalálhatók ott, ami máshol nem.
Ha megengedhetném magamnak, biztosan elmennék egyszer oda.

Cica-mica 2008.06.24. 21:42:16

Ja és még mesélt valami ritka fajú papagájokról, amik megtanultak valami francia indulót, és tovább adták a fiókáknak. Szóval úgy jó 50 év múlva, arra járt egy tudos, és meghallotta ezt az éneket.
De azért, most nem vagyok biztos, hogy mennyire jól emlékszem erre a történetre, meg azt sem tudom, ha igaz, vagy csak kitaláció. mondjuk ez nálam nem szokott számítani.
Annyi ilyen kedves emlékem van. Remélem nem untatalak vele?

Daddy21 · http://ujtarsadalom.blog.hu 2008.06.24. 23:27:45

Nem, sőt.
Korábban a Blogtéren voltam aktívabb, az egy kisebb, de sokkal beszédesebb közösség, ahhoz vagyok szokva.

A madarakról meg: Ezek a paradicsommadarak Új Guineán élnek leginkább (vagy csak ott?), a madagaszkári inkább valami különleges papagájféle lehetett.
Az a francia indulós sztori aranyos :), bár elég neccesnek tűnik... Nem is az, hogy megtanulja a papgáj, hanem hogy tovább is adja,
bár ki tudja, lehet, hogy egyszer még valami ilyesmi is előfordulhatott...

mirInda 2008.07.02. 04:28:05

:)) Ez nagyon jó.

Hááát, a végén elég ijesztően néz ki a hím. :P

mirInda 2008.07.02. 04:32:49

Nem mellesleg eme madarakról úgy látom nekem is hiányosak az ismereteim (szín és viselkedés terén is), megyek szétnézek pár oldalon.

Daddy21 · http://ujtarsadalom.blog.hu 2008.07.02. 18:50:31

Ijesztő a hím? :) Van benne valami, tényleg, de hát ez afféle "legénytánc", erőt sugárzó demonstráció: Látod, milyen nyalka srác vagyok? :))

Geri 2008.08.26. 13:07:09

Sziasztok!:D Én egy nagy madárbarát vagyok és most szeretnék csinálni 1 veblapot ilyen szép paradicsommadarakról és több szép madárról.Esetleg tudnátok mgadni nekem pár veboldal címet hogy képeket és infókat tudjak leszedni??:D HA igen akkor előre is köszönöm!:D

HTML

süti beállítások módosítása